Hoe het verder ging

Piphits ging de werkzaamheden uitbreiden. De term fruitpromotie werd wat breder ge√Įnterpreteerd dan alleen kinderliedjes over fruit. De initiatiefnemer van Piphits ging ook kookcursussen geven aan particulieren en het e-zine Blij Vee werd geboren. Blij Vee geeft voorlichting over diervriendelijke ontwikkelingen in de voedingsindustrie en heeft de ambitie om het best informerende vleeskeurmerk te zijn voor consumenten. Ook kwamen er specifieke pagina’s, zoals bijvoorbeeld voor de limoen.

Maar niet alleen in (gezongen) woord houdt Piphits zich bezig met gezonde voeding. Ook in daad. Er werd ook jarenlang gebikkeld in de keuken voor met name de welzijnssector.

Tot slot werd en wordt er gewerkt aan een eigen kookboek, dat in rudimentaire vorm reeds bestaat.

Dit alles met de pay-off: Gezonde voeding middels educatie, communicatie en actie. Hier kom ik later nog op terug.

 

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Verplichte velden zijn gemarkeerd met *